ConsumerLab
Działamy po to żeby lepiej zrozumieć Twojego klienta i odpowiedzieć na jego potrzeby. Przeprowadzamy badania marketingowe, kształtujemy ofertę oraz prowadzimy komunikację marketingową.
Rozumiemy wyzwania, z jakimi borykają się współczesne przedsiębiorstwa. Dlatego ConsumerLab oferuje wsparcie w kluczowych obszarach. Nasz zespół ekspertów i osób z różnych generacji pomoże Ci lepiej zrozumieć potrzeby klientów, dostosować ofertę do ich oczekiwań i opracować i wdrożyć skuteczną strategię, które przyczynią się do wzrostu Twojego szego biznesu. Skorzystaj z naszych usług, aby odkryć, jak profesjonalne podejście i solidne podstawy naukowe mogą przyczynić się do sukcesu Twojej firmy. Razem zbudujemy silną, konkurencyjną markę, która przyciągnie klientów.
dr Andrzej Szymkowiak, prof. UEP
Zakres działań
Badanie konsumenckie
Dostarczamy precyzyjne i wartościowe informacje na temat zachowań i preferencji Twoich klientów, wykorzystując różnorodne metody badawcze, takie jak eyetracker, ankiety, wywiady czy testy produktów i opakowań. Badania pozwolą Ci zrozumieć rynek i dostosować ofertę do potrzeb Twojej grupy docelowej.
Kształtowanie oferty
Zapewniamy kompleksowe wsparcie w opracowywaniu i wdrażaniu skutecznych strategii produktowych. Tworzymy lejki sprzedażowe, ustalamy ceny, określamy unikalne wartości oraz optymalizujemy doświadczenia użytkowników. Wspólnie z nami zbudujesz ofertę, która przyciągnie klientów i wyróżni Twoją markę na tle konkurencji.
Komunikacja marketingowa
Tworzymy i realizujemy spersonalizowane strategie komunikacji, które zwiększą rozpoznawalność Twojej marki i zaangażowanie odbiorców. Oferujemy zarządzanie blogiem, marketing w mediach społecznościowych, prowadzenie newslettera oraz wsparcie w pozycjonowaniu i reklamie online
Co nas wyróżnia
Szukasz wsparcia w badaniach i działaniach marketingowych?
My w mediach
Wybrane problemy badawcze
- Shaping intention to pay attention to health claims
- Active edible multi-layer chitosan/furcellaran micro/nanoemulsions with plant essential oils and antimicrobial peptides: Biological properties and consumer acceptance
- Cell-based meat labeling – current worldwide legislation status
- The Source of Protein or Its Value? Consumer Perception Regarding the Importance of Meat(-like) Product Attributes
- Predictors of intention to reduce meat consumption due to environmental reasons – Results from Poland and Slovakia
- Consumer Attitudes towards Food Preservation Methods
- The confrontation of consumer beliefs about the impact of microwave-processing on food and human health with existing research
- Functionalities of Social Commerce used by SME during Pandemic
- Residential Sustainable Water Usage and Water Management: Systematic Review and Future Research
- The role of knowledge about water consumption in the context of intentions to use IoT water metrics
- Household Food Waste: The Meaning of Product’s Attributes and Food-Related Lifestyle
- Predicting user acceptance of peer-to-peer e-learning: An extension of the technology acceptance model
- Product and Service Orientation on Social Media in Restaurant Communication
- The Role of Health Orientation in Determining Purchase Intention and Behaviour
- The Impact of Environmental Concern on Intention to Reduce Consumption of Single-Use Bottled Water
- The role of environmental concern in explaining attitude towards second-hand shopping
- A comparative analysis of neuromarketing methods for brand purchasing predictions among young adults
- Impulse buying in hospitality: The role of content posted by social media influencers
- Information technology and Gen Z: The role of teachers, the internet, and technology in the education of young people
- The impact of emotions on shopping behavior during epidemic. What a business can do to protect customers
- One- and double-layered furcellaran/carp skin gelatin hydrolysate film system with antioxidant peptide as an innovative packaging for perishable foods products
- Towards Building Sustainable Consumption: A Study of Second‐Hand Buying Intentions
- Content marketing headlines and their impact on the urge to read
- Attitude-behaviour dissonance regarding the importance of food preservation for customers
- Music Sales and Artists’ Popularity on Social Media
- The moderating role of consumer’s perception about environment on green advertising
- Charakterystyka i klasyfikacja wydarzeń typu „wyzwania” w mediach społecznościowych w okresie pandemii
- Digitalizacja rozrywki w czasach pandemii
- Sushi from common carp (Cyprinus Carpio): preparation method, consumer acceptance and economic and financial viability
- Ambivalent Attitudes Towards Social Media
- Factors Affecting Car-Sharing and Participation in the Sharing Economy
- Non-homogenic User-generated Content in Tourism
- Why It Is Worth Investigating Virtual Reality in the Context of Tourism
- Managing Data in Digital Marketing
- Aktywność powiatów w mediach społecznościowych w Polsce
- Marketing in Online Sales Funnels
- Media społecznościowe w kampanii prezydenckiej 2015 w Polsce
- E-commerce in Social Media
- Obecność samorządów lokalnych w mediach społecznościowych w Polsce
- Gender Differences in E-commerce
- The Impact of Social Media Activity on the Money Collected by NGOs