ConsumerLab

Twoje Laboratorium Wiedzy o Kliencie

ConsumerLab

Działamy po to żeby lepiej zrozumieć Twojego klienta i odpowiedzieć na jego potrzeby. Przeprowadzamy badania marketingowe, kształtujemy ofertę oraz prowadzimy komunikację marketingową.

Rozumiemy wyzwania, z jakimi borykają się współczesne przedsiębiorstwa. Dlatego ConsumerLab oferuje wsparcie w kluczowych obszarach. Nasz zespół ekspertów i osób z różnych generacji pomoże Ci lepiej zrozumieć potrzeby klientów, dostosować ofertę do ich oczekiwań i opracować i wdrożyć skuteczną strategię, które przyczynią się do wzrostu Twojego szego biznesu. Skorzystaj z naszych usług, aby odkryć, jak profesjonalne podejście i solidne podstawy naukowe mogą przyczynić się do sukcesu Twojej firmy. Razem zbudujemy silną, konkurencyjną markę, która przyciągnie klientów. 

                                                                    dr Andrzej Szymkowiak, prof. UEP

dr Andrzej Szymkowiak, prof UEP

Zakres działań

Badanie konsumenckie

Dostarczamy precyzyjne i wartościowe informacje na temat zachowań i preferencji Twoich klientów, wykorzystując różnorodne metody badawcze, takie jak eyetracker, ankiety, wywiady czy testy produktów i opakowań. Badania pozwolą Ci zrozumieć rynek i dostosować ofertę do potrzeb Twojej grupy docelowej.

Kształtowanie oferty

Zapewniamy kompleksowe wsparcie w opracowywaniu i wdrażaniu skutecznych strategii produktowych. Tworzymy  lejki sprzedażowe, ustalamy ceny, określamy unikalne wartości oraz optymalizujemy doświadczenia użytkowników. Wspólnie z nami zbudujesz ofertę, która przyciągnie klientów i wyróżni Twoją markę na tle konkurencji.

Komunikacja marketingowa

Tworzymy i realizujemy spersonalizowane strategie komunikacji, które zwiększą rozpoznawalność Twojej marki i zaangażowanie odbiorców. Oferujemy zarządzanie blogiem, marketing w mediach społecznościowych, prowadzenie newslettera oraz wsparcie w pozycjonowaniu i reklamie online

Co nas wyróżnia

Innowacyjne podejście

Stosujemy nowatorskie metody i zaawansowaną technologię do gromadzenia i analizy danych. Poszukujemy prawdy, a nie tego co wygodnie jest usłyczeć.

Szyte na miare

Przygotowujemy ofertę dopasową do Twoich potrzeb, oczekiwań i możliowści. Zawsze wychodzimy od problemu i celu – do tego dobieramy najlepsze metody i narzędzia.

Specjalistyczny sprzęt

Dysponujemy zaawansowaną infrastrukturą (Eye Tracker 150Hz, GSR, Motion detector). Ten nowoczeny sprzęt pozwala odkryć niedeklarowane odczucia i zachowania.

Wsparcie metodologiczne

Pomagamy zaplanować odpowiednią procedurę badawczą dostosowaną do potrzeb naukowych czy biznesowych. Znamy standardy bo sami je tworzymy.

Doświadczony zespół

Doradzamy, jakie rozwiązania są najbardziej efektywne. Całe życie zawodowe skupiamy się na realizacji badań, trafnym wyciąganiu wniosków i przekuwaniu ich w działania.

Dogodna lokalizacja

Znajdujemy się w centrum Poznania, co często jest ważne dla uczetników badań.

Szukasz wsparcia w badaniach i działaniach marketingowych?

My w mediach

Wybrane problemy badawcze

  • Shaping intention to pay attention to health claims
  • Active edible multi-layer chitosan/furcellaran micro/nanoemulsions with plant essential oils and antimicrobial peptides: Biological properties and consumer acceptance
  • Cell-based meat labeling – current worldwide legislation status
  • The Source of Protein or Its Value? Consumer Perception Regarding the Importance of Meat(-like) Product Attributes
  • Predictors of intention to reduce meat consumption due to environmental reasons – Results from Poland and Slovakia
  • Consumer Attitudes towards Food Preservation Methods
  • The confrontation of consumer beliefs about the impact of microwave-processing on food and human health with existing research
  • Functionalities of Social Commerce used by SME during Pandemic
  • Residential Sustainable Water Usage and Water Management: Systematic Review and Future Research
  • The role of knowledge about water consumption in the context of intentions to use IoT water metrics
  • Household Food Waste: The Meaning of Product’s Attributes and Food-Related Lifestyle
  • Predicting user acceptance of peer-to-peer e-learning: An extension of the technology acceptance model
  • Product and Service Orientation on Social Media in Restaurant Communication
  • The Role of Health Orientation in Determining Purchase Intention and Behaviour
  • The Impact of Environmental Concern on Intention to Reduce Consumption of Single-Use Bottled Water
  • The role of environmental concern in explaining attitude towards second-hand shopping
  • A comparative analysis of neuromarketing methods for brand purchasing predictions among young adults
  • Impulse buying in hospitality: The role of content posted by social media influencers
  • Information technology and Gen Z: The role of teachers, the internet, and technology in the education of young people
  • The impact of emotions on shopping behavior during epidemic. What a business can do to protect customers
  • One- and double-layered furcellaran/carp skin gelatin hydrolysate film system with antioxidant peptide as an innovative packaging for perishable foods products
  • Towards Building Sustainable Consumption: A Study of Second‐Hand Buying Intentions
  • Content marketing headlines and their impact on the urge to read
  • Attitude-behaviour dissonance regarding the importance of food preservation for customers
  • Music Sales and Artists’ Popularity on Social Media 
  • The moderating role of consumer’s perception about environment on green advertising
  • Charakterystyka i klasyfikacja wydarzeń typu „wyzwania” w mediach społecznościowych w okresie pandemii 
  • Digitalizacja rozrywki w czasach pandemii
  • Sushi from common carp (Cyprinus Carpio): preparation method, consumer acceptance and economic and financial viability
  • Ambivalent Attitudes Towards Social Media
  • Factors Affecting Car-Sharing and Participation in the Sharing Economy
  • Non-homogenic User-generated Content in Tourism
  • Why It Is Worth Investigating Virtual Reality in the Context of Tourism
  • Managing Data in Digital Marketing
  • Aktywność powiatów w mediach społecznościowych w Polsce
  • Marketing in Online Sales Funnels
  • Media społecznościowe w kampanii prezydenckiej 2015 w Polsce
  • E-commerce in Social Media
  • Obecność samorządów lokalnych w mediach społecznościowych w Polsce
  • Gender Differences in E-commerce 
  • The Impact of Social Media Activity on the Money Collected by NGOs